Etikety pro tisk – druhy, vlastnosti a vlastnosti použití

0
5

Mnoho maloobchodníků potřebuje štítky k tisku. Čisté samolepicí etikety se používají k aplikaci informací při balení produktů, k označení ceny nebo data výroby, ale nejčastěji – k tisku čárových kódů. To je pohodlné a má to mnoho výhod oproti běžným štítkům.

Etikety si můžete objednat k potisku pro různé účely, proto se staly tak populárními!

Jaké jsou etikety

Etikety pro tisk mají opravdu široké uplatnění. Lze je použít pro jakýkoli produkt. Například pro výrobky, které jsou zmrazené, nebo naopak – pro výrobky, které procházejí tepelnou úpravou. V tomto případě, bez ohledu na vnější podmínky, budou informace na nich vytištěné zachovány a samotný štítek nezmizí.

Dnes můžete najít samolepicí etikety s různými vlastnostmi:

• odolnost vůči nízkým teplotám – používá se pro zboží skladované v mrazničkách;

• odolnost vůči vysokým teplotám – pro výrobky, které jsou podrobeny tepelnému zpracování;

• se zesílenou lepicí vrstvou – pro použití ve vlhkém prostředí, pro přilnavost k naolejovaným povrchům apod.

A přestože se takové etikety používají mnohem méně často než klasické (například na váhy s tiskárnou v supermarketu, docela obyčejná papírová etiketa nebo i obrázek na obalu samotném), stále se bez nich jen těžko obejdete.

Typy etiket pro tisk: tvar, barva, velikost

Etiketa je rolovací – ty se nejčastěji používají v prodejnách s váhami se zabudovanou tiskárnou. Existují také štítky, které mohou mít různé tvary: kulaté, čtvercové, obdélníkové a dokonce i kudrnaté. Aplikují se ručně.

Velikost štítků může být také různá. Etikety si můžete zakoupit již hotové pro tisk a můžete si objednat individuální tisk podle velikosti, tvaru a dokonce i barvy.

Barevné samolepicí etikety se používají zřídka, ale v případě potřeby je lze objednat u firem, které vyrábějí tisk a obaly. Barevný štítek je skvělý způsob, jak upozornit na akci, výprodej nebo novinku, takže nabídek je na trhu dostatek.

Tisk etiket může být skutečně účinným marketingovým nástrojem! Mnoho společností vyvíjí individuální návrhy pro každé prodejní místo, čímž přitahuje pozornost kupujících. Informace na takovém štítku jsou aplikovány přímo v místě prodeje nebo centrálně v továrně.

Předchozí článekVíte, co vznikne, pokud se ametyst zahřeje:
Další článekProfesionální úklid společných prostor se vyplatí